Manipulacije na Radiju Ognjišče

Radio Ognjišče je včeraj objavil precej manipulacij v zvezi z mano. Zato sem jim to najprej pojasnil, a niso popravili članka. V celi vrsti mailov danes dopoldne sem dosegel le, da so malenkostno spremenili vsebino članka, medtem pa so se zaradi tega po drugih medijih širile laži o moji malenkosti.  Zato sem jim moral poslati zahtevek po objavi nasprotnih dejstev.

Destvo je, da so na Ognjišču o meni in moji novic o cenzuri na ajdovski glasbeni šoli pisali, hkrati me o tem niso nič vprašali. Objavili so samo, kaj so o meni rekli drugi.

Čeprav so me včasih velikokrat klicali za komentarje, čeprav sem član Tiskovnega društva Ognjišče, lastnika Radia Ognjišče, čeprav sem bil nekoč urednik koprskeega studia in čeprav sem jim velikokrat pomagal na različne načine, tudi kot član Prijateljev Radia Ognjišče. A to sploh ni pomembno, saj to pove več o njih kot o meni.

Problem je, da so o meni objavili negativna stališča, meni pa niso dali besede, da bi na obtožbe odgovoril. To je kršenje novinarskega kodeksa.

Naj zato na tem mestu pojasnim njihove največje manipulacije.

Manipulacija št. 1, naslov članka:

“Vinko Vodopivec ostaja del imena”.  Nihče ni nikoli trdil, da Vodopivca ni več v uradnem imenu šole. Le glavni napis je po novem brez njega.

Manipulacija št 2., uvod članka:

“Novica, da bo Glasbena šola Vinka Vodopivca v Ajdovščini ob selitvi v nove prostore, ki jih je dobila po 70. letih, z napisa na pročelju umaknila ime skladatelja in duhovnika Vinka Vodopivca, se je izkazala za neresnično.” To ni res. Na stari šoli je bil napis Glasbena šola Vinko Vodopivec Ajdovščina, na novi pa je napis Glasbena šola Ajdovščina. Torej je bilo ime duhovnika Vodopivca umaknjeno.

Čeprav Radio omenja spletni portal Vipavska.info, pa ga ne citira. Če bi avtorica Tanja Dominko včeraj prebrala članek, bi videla, kaj se je v resnici zgodilo.

Razočaran sem, ker je Radio Ognjišče prispeval, da bo ajdovska šola imela še naprej na pročelju napis brez imena velikega duhovnika Vinka Vodopivca. Radio Ognjišče je namreč v javnosti ustvaril zmedo, v kateri bodo prišli na svoj račun ravno cenzorji ajdovske občine in glasbene šole, ki jih moti ime duhovnika Vodopivca. Čedermaci se danes obračajo v grobu.

PS

V ozadju celotne zadeve je verjetno zamera urednika Tadeja Sadarja. Pred meseci sem namreč bil opazil, da so na portalu Radia Ognjišče objavili mojo avtorsko fotografijo, ki so jo vzeli z mojega portala. Ukradli pravzaprav, saj me niso vprašali za dovoljenje. Zato sem protestiral tako, da sem Sadarju poslal račun za 30 evrov za objavljeno fotografijo. Ognjišče je račun plačalo, Sadar in Trstenjak, ki je moral račun odobriti, pa sta v pisnih odgovorih pokazala jezio in užaljenost. Opravičil se ni nihče. Od takrat me z uredništva niso več klicali za komentiranje ali vabili v goste. Zato me verjetno tudi včeraj niso nič poklicali, čeprav so o meni objavili par grdih stvari.

PPS

Istočasno kot sem poslal Radiu Ognjišče račun za ukradeno fotografijo sem to storil še v enem primeru. Tudi katoliški medij. Ki je tudi vzel mojo fotografijo in jo objavil brez mojega dovoljenja. V nekaj urah mi je direktor tega medija poslal opravičilo in v kopijo dal več urednikov in novinarjev.

PPPS

Bolje, da se ustavim s pripisovanjem, ker vem o grdobijah nekaterih ljudi na meni sicer zelo dragem Radiju Ognjišče veliko preveč. Se raje ugriznem v jezik.

PPPPS

Pa moram vendarle napisati še četrti post scriptum. Nekaj minut po objavi tega članka so na spletu Radija slednjič umaknili neresnična dejstva. Hvala Bogu in avtorici Tanji Dominko, ki jo, mimogrede, osebno zelo cenim. Ne razumem, zakaj je bilo treba toliko mailov in slednjič tale zapis, da so izbrisali manipulacije. V tem času se je namreč naredila velika škoda ugledu Radija in moje malenkosti, še večja pa glasbeni šoli, ki ostaja brez Vodopivčevega imena.

V novicah